چگونه یک متخصص جراحی لاغری را تشخیص دهیم
نوشته شده توسط : نت ابزار

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا به شما بگوییم چگونه می‌توانید یک متخصص جراحی لاغری را از سایر پزشکان تشخیص دهید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار بدهیم و به شما یگوییم، چگونه می‌توانید یک متخصص لاغری را از سایر پزشکان در این زمینه تشخیص دهید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

همچنین درمورد هزینه جراحی لاغری بیشتر بدانید.

متخصص لاغری چه ویژگی هایی دارد

افرادی که  چاقی مرضی یا مفرط دارند، معمولا راه‌های مختلفی را برای لاغر شدن و کاهش وزن امتحان می‌کنند. البته طیف وسیعی از روش‌های لاغری وجود دارد، اما بیشتر آن‌ها در دراز مدت با شکست مواجه می‌شود. و یا فقط موفق به کاهش تنها چند کیلو وزن در بدن شخص می‌شود. بنظر می‌رسد سریع‌ترین راه و کارسازترین راه برای خلاص شدن از چاقی مفرط، انجام عمل جراحی است. اما چه کسی قادر به انجام چنین عمل‌های جراحی است؟ برای اینکه به کمک پروسیجرهای تهاجمی از شر چاقی نجات پیدا کنیم، باید خود را به دست چه کسی بسپاریم؟ البته که جواب کوتاه، متخصص و جراح لاغری است. این مقاله را بخوانید تا با بهترین

به طور خلاصه، به کسی که به کمک تکنیک‌های جراحی، به لاغر شدن بیماران دچار چاقی مفرط کمک می‌کنند متخصص لاغری یا جراح لاغری گفته می‌شود. در اصطلاح عامیانه به این پزشک دکتر لاغری نیز گفته میشود. دکتر لاغری به افرادی که با روش‌های دیگر موفق به کاهش وزن نشده‌اند کمک می‌کند تا در یک مدت زمان کوتاه‌تر، به هدف خود یعنی لاغری برسند. البته دکتر و جراح لاغری واژه مناسبی برای این جراحان نیست. از آنجایی که این پزشکان راه‌کار جراحی برای افراد چاق ارائه می‌دهند، بهتر است آن‌ها را جراح چاقی خطاب کرد نه لاغری.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد کالری اینجا کلیک کنید.

تکنیک حلقه گذاری معده با لاپاراسکوپی

باندینگ معده به منظور لاغری یکی از رایج‌ترین پروسه‌های جراحی لاغری است که در کشور ما نیز بسیار رایج شده است. جراح لاغری به کمک این تکنیک یک حلقه بالونی را به دور قسمت فوقانی معده قرار می دهد. در این روش بیمار با خوردن مقدار کمی غذا، به سرعت سیر می‌شود و دیگر میلی به غذا خوردن نشان نمی‌دهد. هر چند که مصرف غذا کم می‌شود اما جذب کالری کاهش پیدا نمی‌کند. یعنی انرژی همان مقداری که وارد معده شده را دریافت می‌کنید.

این روش البته به هر کسی توصیه نمی شود. حتی در بعضی موارد ممکن است که اثرات معکوس داشته باشد. بهتر است عوارضی که ممکن است برای شما پیش بیاید را از جراح چاقی خود سوال کنید. این روش موقتی است و معمولا محدود به چند ماه استفاده از بالون خواهد بود.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه جراحی لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به شما بگوییم که چگونه می‌توانید یک متخصص جراحی لاغری را از سایر پزشکان تشخیص دهید. اگر قصد انجام عمل لاغری را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما مقالات وبسایت جراحی لاغری را مطالعه کنید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: موضوعات مرتبط: لاغری و تناسب اندام , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: